dimarts, 4 d’abril del 2017

Endevina

N'Alba de 4t C ha fet unes endevinalles molt treballades.

De quin mite es tracta?

Quan el vaig vore me va encantar,
era un animal blanc molt poc corrent,
pareixia buscar-me i m’hi vaig apropar,
convertint-lo així en un animal content.
Clarament me vaig enamorar,
i vaig deixar de costat a la meua gent.
Després de tot me va abandonar,
deixant-me un buit al cor permanent.
Però soc una dona forta i no em deixo guanyar,
ni amb una inmensa fúria ardent.
Ni amb el seu nom de déu el puc perdonar,
que no es compara amb el meu, que es com el d’un continent.


De quin mite es tracta?

Pensava que no ens podrien descobrir,
que l’amor sempre guanya.
Però no sempre podriem fugir:
ens varem amagar en la nostra cabanya
i quan menys esperavem, tot va donar un gir,

quedant atrapats en una trampa d’aranya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada